امسال چه سریال‌هایی در نوروز پخش می‌شود؟
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

 یک هفته دیگر تا نوروز نود مانده و صدا و سیما سعی می کند به سنت هر ساله‌اش با مجموعه‌های نمایشی مخاطبانش را پای تلویزیون بنشاند. هر ساله فهرست این مجموعه‌های نمایشی از طریق پایگاه‌های اطلاع رسانی منتشر می‌شدند اما به نظر می‌رسد امسال با نوعی عدم قطعیت در اعلام این سریال‌های تلویزیونی روبرو هستیم.

 

شبکه یک سیما در پاییز ماه سال جاری «توطئه فاميلي» را به عنوان سريال نوروزي خود اعلام كرده بود. در این میان زمزمه هایی نیز از دست به کار شدن سیروس مقدم برای ساخت سومین تجربه نوروزی اش به نام«پايتخت» نیز به گوش می رسید.

 

«توطئه فامیلی» به کارگردانی رامبد جوان، بر اساس فیلمنامه ای از فلورا سام، قصه مردی به نام رحمانی را روایت می کند که شرکت تجاری بزرگی دارد. او در آستانه مرگ، تصمیم می گیرد اموالش را به پسر شریک سابقش ببخشد و او را مدیر شرکت کند. لادن نوه او و پوران عروسش که با تصمیم او مخالف هستند، تلاش می کنند تا از هر راهی که شده مانع این امر شوند و ... . سعید پورصمیمی، جمال اجلالی، مریم امیرجلالی، گوهر خیراندیش، فلورا سام، آناهیتا همتی، سحر دولتشاهی، کمند امیرسلیمانی، خسرو احمدی، مجید مظفری و امیر جعفری از بازیگرانی هستند که در این سریال بازی دارند.

 

«پايتخت» نیز ماجرای خانواده‌اي را روايت مي‌كند كه قبل از تحويل سال نو تصميم مي‌گيرند به تهران مهاجرت كنند. محسن تنابنده، ريما رامين‌فر، عليرضا خمسه، سارا فوقاني‌اصل، نيكا فوقاني‌اصل، خسرو احمدي، كيانوش گرامي، حسين توشه، نعيمه نظام‌دوست، افشين سنگ‌چاپ، احمد مهران‌فر و آرش نوذري بازيگران این مجموعه هستند.

 

شبكه دو سيما نيز دو سريال «بچه‌ها نگاه مي‌كنند» و «نامه‌هاي بالدار» را به عنوان مجموعه‌هاي نوروزي اعلام كرده است.

 

مجموعه نمایشی «بچه ها نگاه می کنند»با موضوعی اجتماعی و   رگه های از طنز توسط علیرضا محمودی نوشته شده و  به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند در  15 قسمت برای پخش در نوروز 90 از شبکه دو سیما در حال تهیه و تولید است.

 

مجموعه طنز «نامه‌هاي بالدار» هم ماجرای چند نوجوان را روايت مي‌كند كه در يك اتفاق چند نامه‌ي عجيب و غريب به دستشان مي‌رسد و به سفري عجيب و ماورايي مي‌روند. اين نوجوانان در سفرشان در مواجهه با اتفاقات، سخت‌كوش‌تر مي‌شوند و براي حفظ يك ميراث فرهنگي مشترك تلاش مي‌كنند.این مجموعه نمایشی توسط  امير فيض كارگرداني شده است.

  

از طرفی دیگر  شبکه سه سیما نیز سريال‌هاي «رادر رو» و «چهارچرخ» به عنوان گزینه های پخش در نوروز 90 در نظر دارد.

 

«رادر رو» در 15 قسمت به كارگرداني سعيد آقاخاني و تهيه كنندگي مهران مهام و ايرج محمدي براي پخش از شبكه سه آماده مي‌شود. اين دومين همكاري آقاخاني و مهام و محمدي براي يك سريال نوروزي است كه سال گذشته مجموعه «زن‌بابا» را براي تعطيلات نوروز 88 روي آنتن شبكه سه برده بودند.

 

مصطفي كيايي، نويسندگي «رادر رو» را بر عهده دارد و تاكنون حضور مرجانه گلچين، مهران غفوريان، حميد ليقواني و امير غفارمنش در اين سريال قطعي شده است.

 

مهران مهام ـ تهيه‌كننده رادررو به ايسنا گفت: ممكن است «رادررو» را براي نوروز نسازيم چون افراد ديگري در هم در حال توليد سريال‌هاي نوروزي هستند.

 

«چهارچرخ» نیز در 15 قسمت 35 دقيقه‌اي توسط محمدرضا فاضلي نوشته‌ شده و درباره‌ي مردي به نام ذبيح است كه سال‌ها آرزوي خريد يك ماشين را دارد، اما در زماني كه قصد خريد ماشين را دارد، اتفاقات ديگري رخ مي‌دهد. حميد لولايي، مريم اميرجلالي، بهنوش بختياري، محسن قاضي‌مرادي، شهرام قائدي، مجيد ياسر، مصطفي طاري و اصغر سمسار‌زاده از جمله بازيگران «چهار چرخ» هستند. «چهارچرخ» را محمدرضا شجاعي تهيه‌كنندگي مي‌كند و درحالي كه اصغر نعيمي حدود نيمي از سريال را كارگرداني كرده بود، كارگرداني نيمه دوم «چهارچرخ» به جواد مزدآبادي سپرده شده است.

پایگاه خبری تحلیلی فرارو

 (www.fararu.com)


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 19 اسفند 1389برچسب:امسال چه سریال‌هایی در نوروز پخش می‌شود؟,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی